Laatste dag Las Vegas

Vandaag ’s morgen naar de Hooverdam geweest.
SONY DSC

De weg ernaar toe duurde lang ondanks dat het maar een kleine 30 mijl was. Maar de laatste 4 mijl stonden we in de file. Toen we er waren en uitstapte waaide er een harde hete wind. Alsof deze uit de föhn kwam. Zo Heet. Maar wat is die dam een erorm ding zeg. Lake Meat, die achter de dam ligt was al aardig geslonken. Hierna nog wat geshopt in ee van de outlet centra’s hier en ’s avonds zijn we naar Fremont street geweest. Dat is in Downtown LV en daar hebben ze de hele straat overdekt met een lichtshow erin. Erg indrukwekkend.SONY DSC

Na hier wat gegeten te hebben zijn we weer naar de strip gegaan om wat shows te bekijken op straat. De show van Treasure Island was er leuk en de Gondels bij het Venetian waren ook leuk maar de grachten het gebouw in waren al afgesloten.

Vroeger naar bed wat morgen een lange vliegdag.

SONY DSC

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *