Vandaag zijn we eerst naar Zion NP gegaan. De toegangsweg was veel belovend (wel vergeten foto’s te maken) maar toen we in het park waren was het toch wat tegenvallend. Ik denk dat we te veel mooi hebben gezien. Dit was nog meer van wat we al eerder hebben gezien. Gisteren in Bryce NP was het echt wat anders maar nu niet. Jammer maar ach we zijn al zo moe en de vakantie begint zijn einde te bereiken. Dus na toch nog enkele uren te hebben rond gelopen en gereden in de bus zijn we doorgegaan naar Las Vegas.
Wat moet je daar nu van verwachten. Lichtjes en Casino’s. Nou dat is dus echt zo. Je valt van de de ene lichtbak in de andere. Maar allemaal wel stijlvol. Na eerst te hebben ingechecked in ons hotel. Kwamen we op de kamer onze eerste verrassing tegen. Wat een sjeike kamer, dat wordt dus lekker slapen vanavond.
Na ons te hebben omgekleed zijn we De Strip opgegaan. Wat was dat indrukwekkend al die lichtreklames en al die mensen daar.
Morgen naar de Hooverdam en ’s avond nog eens Las Vegas is en dan vroeg naar bed want overmorgen om 4 uur op om richting New York te gaan.